loading...
ღ♥ღ عجب آن نیست که آهوی دلم صید تو شدعجب آن است که من عاشق صیاد شدمღ♥ღ
علی بازدید : 116 پنجشنبه 17 تیر 1389 نظرات (0)

 


پرسیدم: چطور بهتر زندگی کنم؟ با کمی مکث جواب دادگذشته ات را بدون هیچ تاسفی بپذیر، با اعتماد زمان، زمان حالت را بگذران و بدون ترس، برای آینده آماده شو. ایمان را نگه دار و ترس را به گوشه ای انداز، شک هایت را باور نکن و هیچ گاه به باور هایت شک نکن. پرسیدم: آخر.... و او بدون ابن که متوجه سوالم شود ادامه داد: مهم این نیست که قشنگ باشی... قشنگ این است که مهم باشی حتی برای یک نفر! کوچک باش و عاشق... که عشق خود می داند آیین بزرگ کردنت را.... بگذار عشق خاصیت تو باشد نه رابطه ی خاص تو با کسی.موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه پایان رسیدن.
داشتم به سخنانش فکر می کردم که نفسی تازه کرد و ادامه داد: هر روز صبح در آفریقا آهویی از خواب بیدار می شود و برای زندگی کردن و امرار معاش در صحرا می گردد. آهو می داند که باید از شیر سریع تر بدود تا گرسنه نماند. مهم این نیست که تو شیر باشی یا آهو.... مهم این است که با طلوع آفتاب از خواب برخیزی و برای زندگی ات با تمام توان و با تمام وجود شروع به دویدن کنی... .
به خوبی پرسش ام را پاسخ گفته بود اما میخواستم باز هم ادامه دهد.... که چین از چروک پیشانی اش باز کرد و با نگاهی به من گفت: زلال باش... زلال باش... فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی یا دریایی بیکران زلال که باشی آسمان در توست
.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من علی هستم♥ متولد 13/9/74♥ بچه بوشهر ♥ عاشق عدد7♥ یه استقلالیNآتيشه ♥ بازيكن مورد علاقه ام :فرهاد مجيدي ♥ سرمربي محبوبم:گوارديولا♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 675
  • کدهای اختصاصی