loading...
ღ♥ღ عجب آن نیست که آهوی دلم صید تو شدعجب آن است که من عاشق صیاد شدمღ♥ღ
علی بازدید : 103 پنجشنبه 17 تیر 1389 نظرات (1)

 

اولين بار كه عاشقت شدم يادته ؟؟؟؟من يه كرم سيب بودم وتويه كرم ابريشم،من به تو قول دادم ديگه هيچ وقت سيب نخورم وتو هم قول دادي دور خودت پيله نزني ولي نمي دونم چي شد كه من طاقت نياوردم و يه خورده سيب خوردم توهم از غصه دور خودت پيله بستي....

و حالا اين دومين باره كه عاشقت شدم،ولي حالا من هنوز يه كرم سيبم وتو يه پروانه خوشگل وزيبا توپر زدي و رفتي و من موندم وسيبايي كه جايي براي خورده شدنشون نمونده ديگه از هر چي سيبه منتنفرم......

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ihan در تاریخ 1348/10/11 و 6:22 دقیقه ارسال شده است

kheili ali budشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من علی هستم♥ متولد 13/9/74♥ بچه بوشهر ♥ عاشق عدد7♥ یه استقلالیNآتيشه ♥ بازيكن مورد علاقه ام :فرهاد مجيدي ♥ سرمربي محبوبم:گوارديولا♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 685
  • کدهای اختصاصی